Recent Posts

söndag 30 januari 2011

En hel vecka!

En hel vecka har gått sen sist! Hej på er! Hoppas er vecka varit bra! Vi har hunnit med både magsjuka, öppna förskolan-premiär, mostrar, herrgårdsbesök, skrivbordsinköp, en farmor och farfar och lite av varje sedan sist.

Nu är det bara fyra dagar kvar tills det stora datumet. Maggen har börjat jobba lite annorlunda, så det märks att det inte är hundra år kvar. Max tre veckor!
Ååå, vad jag längtar! Jag känner mig supertung nu! I kyrkan idag undrade någon hur jag kunde vara så pigg. Jag försäkrade henne att det bara var på låtsas :-)

I fredags blev det äntligen tillfälle för mej och Anders att fira vårat deltagande i världens bästa förening; det Lundbergska äktenskapet! Det var så mysigt att få åka iväg ett helt dygn och bara vara vi två! Ralf höll låda hemma hos moster och kussarna.

Nu ska jag göra mitt bästa för att avverka en god natts sömn! För vem vet, imorrn kanske man ligger och föder:-)
Kanske är dags att packa den legendariska bb-väskan... Igår inhandlades iallafall de legendariska jumbo-bindorna som den sista punkten på att-införskaffa-innan-bebisen-listan. Sjukt stora.

God natt!

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Jag har inte inhandlat jumbobindorna än och jag funderade om jag behövde jumbotrosona oxå du vet sådana kärleksdödare som de kallas på spanska. Kanske måste ha det för några dagar i alla fall.

    SvaraRadera