Recent Posts

måndag 31 januari 2011

God morgon

Ligger i sängen och undrar huriallsindar jag ska ta mig upp idag!
Tur att skafferiet innehåller min nya craveing... Min morgonmorot= kalaspuffar!! Mmm!!!




Men innan puffarna ska ni få ta del av dagens lista:

DAGENS VILL HA: bebis utanpå magen istället för innanför!
DAGENS KLÄDSEL: one piece på förmiddagen, gravidjeanskjol senare (typ det enda jag kommer i nowadays :-)
DAGENS SMINK: vanliga vardagsvarianten.
DAGENS FRISYR: utsläppt
DAGENS LÅT: Vinjetten till bollibompaprogrammet Charlie och Lola.
DAGENS PLANER: lugna förmiddagen, besök av rörmockaren som ska laga droppande kökskranen, och en eftermiddag på stadsbiblioteket med Frida and the kidz!
DAGENS SAKNAD: Den vanliga kroppen!
DAGENS DROG: kaffe!
DAGENS ROLIGASTE: Ralf, min fina lilla virvelvind!
DAGENS FAVORIT: kalaspuffarna. Helt klart!
DAGENS KÖP: inget. Ännu. Men jag antar att det blir en kopp kaffe på bibblans cafe senare...
DAGENS HUMÖR: Gott.
DAGENS ORD: KOM UT!

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. haha...har haft den låten på hjärnan hela morgonen jag med, vet inte varför den sätter sig så...

    SvaraRadera
  2. Kämpa på min fina vän!! Snart är han ute! Du är så vacker å tapper!

    SvaraRadera