Recent Posts

tisdag 11 januari 2011

Projekt alfabetsvägg

Här om sistens såg jag denna trevliga kreation på webben:

 Bild från projekt nursery.

En fin alfabetsvägg! En sån ska jag oxå göra, tänkte jag! I lekrummet där uppe! Så nu samlar jag bokstäver för fullt!
Det gäller att snabba sig och smida medans järnet är varmt, för när det gäller nya ideer så kommer det många, men få av dem slutförs. Det tar nämligen inte alls lång tid innan det hett brinnande intresset svalnar :o)

Hittils har jag samlat ihop A B C D E F G H I J K L M O R (två R faktiskt!) S och W! Idag har jag ramat in ett B och ett F.

Tips på vart jag kan finna trevliga bokstäver mottages gärna!

2 kommentarer:

  1. ååå najs! här ska oxå samlas bokstäver :)kram carro

    SvaraRadera
  2. SÅ FINT! Och jag ler när jag läser att du måste skynda dig innan inspirationen svalnat...precis sån är jag med haha!

    SvaraRadera