Recent Posts

söndag 7 augusti 2011

Jätteförkyld!

Boysen har varit lite småförkylda ett par dagar, och igår kväll när vi satt och kollade på James Bond så bara tjoflöjt få blir jag helt galet tokförkyld! nästan sådär som när en karl blir förkyld! Heldäckad! Måtte det bli bätte tills arbetsveckan börjar...





Å jag som längtar hem till min mamma och pappa så förskäckligt mycket! Jag som hade tänkt packa in mina boys i husvagnen och åka dit direkt efter konferensen. Men så har trädgårdsarbetet dragit ut så på tiden... Och så förkylning på det. Och en felaktig entretrappa. Det är mycke nu. Stackars mej...
Å inte blir det bättre av att man facebookar. För då ser man att mamma lagt upp denna bild och skriver att barnbarnen är på besök:



Och Niklas är ute och fiskar kräftor med ungarna:






Å Petra är där nere nu. Och Carro skriver att alla är på Hjälmargården och äter söndagsmiddag.
Ja vill oxå va me:(

1 kommentar:

  1. Stackars dig,inge kul att va förkyld men du vet livet e inte alltid som oå på fb !Vi längtar oxå efter er här hemma:)Blir nog superfint m murar å trappor å grejor,nästa sommar kommer du ha en prunkande trädgård som kommer göra varje kotte avis;)Tills vi ses ,sköt om dig....mångavarmakryapådigkramar fr Carro

    SvaraRadera