Recent Posts

onsdag 17 september 2008

vecka 10 nånting...

Det händer som inte så mycket den här delen av graviditeten... man bara väntar och väntar på att magen ska börja växa, på sparkarna, på ultraljud... och på BÄBISEN!

en spya i handfatat på jobbet och enorm trötthet... det är väl i stort sett vad som hänt i graviditetsväg den senaste tiden... och när jag säger enorm trötthet så menar jag enorm
T R Ö T T H E T!

jag läste i en graviditetstidning att i vecka 11 skulle man kunna känna livmodern straxt ovanför blygdbenet om man låg på mage.... sagt och gjort, men inte kände jag nån livmoder... så blev jag lite orolig... tänk om det inte ligger nån bäbis där inne... men jag är ju i vecka 10... så jag kanske känner den nästa vecka...

kramelikram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar