Recent Posts

torsdag 4 december 2008

sur och sjuk

idag, på självaste 21-veckors-dagen, (eller igentligen igår) har jag blivit sjuk...totalhängig, antagligen febrig, huvugvärkig och halsontig... i går gick jag och sov klockan sju på kvällen och vaknade inte föräns klockan 9 i förmiddags... 14 timmar!!

och inte nog med det! efter en helt fullständigt totalgalet stressig helg på jobbet har jag knallont i magen, som inte riktigt givit med sig sedan dess... magen känns som en kanonkula och är kalasöm! i går kunde jag knappt böja mig ner och sätta på mig skorna... det känns inte alls kul... och lite läskigt... efter alla dessa timmars sömn känns det bättre, men jag tänkte stanna i sängen å kolla på film och sova hela dagen! har jag tur så kommer Anders hem till lunch och matar mej:o)

men kära vänner, gnället är inte slut ännu: förutom att jag är sjuk och har ont i magen så har alla storvretas hus tagit slut! precis lagom tills att jag och Anders verkligen bestämt oss att på allvar köpa ett hus (eller mest Anders, för jag har ju bestämt mej för länge sen :o)) så slutar alla på hela jorden (läs storvreta) att sälja hus! ett och annat prutthus ligger förståss ute, men vem vill ha ett prutthus? inte jag!

3 kommentarer:

  1. Lilla maggen,du får ta och vila ordentligt och gossa in magen m massa bodybutter:)
    En sak vet jag att här i Närke finns inga prutthus t salu ;)

    SvaraRadera
  2. haha, bra sagt Carro! Tack för att jag fick låna Agnes igår:-)

    Pupplis! Hoppas att du mår bättre nu! Bra att sova, jag sov apmycket när jag va gravid me abbe, nåt me grabbar, de gör en trött:-) Hoppas att du är frisk!!! Vila och ta det lugnt, kom hit om du har tråkigt!
    Ska se idol final me sarah å samuel på fre, wanna come?
    PUSS

    SvaraRadera
  3. Ingen har bjudit mig till nå´n Idolfinal, här känner man sig älskad så det ryker om det.

    Paula, vännen, det är bara att vila. Finns inget viktigare nu än att ta hand om dig och pojken.

    Kram på dig. Jag tycker för övigt att du ska komma till mig och hälsa på. Jag har det mycket tråkigare än Hanna, för jag är ju hemma... Ha ha ha... somliga har det bra. Med somliga menar jag mig själv.

    SvaraRadera